Blue ribbon with stars

טיפולים בלייזר

טיפולים בפדים, קסדות ורצועות לייזר
בתוך התא ומחוצה לו

טיפולים בלייזר הפכו לנפוצים יותר ויותר , פדים , קסדות ורצועות בנויים בצורה צפופה מאוד של קרני לייזר החודרים לעומק הריקמה ומסייעים לריפוי .

הלייזר הוא נשא של אנרגיה , אנרגיה זו החודרת לגוף, לא משתנה , איננה נהרסת וגורמת לפעולה פיזיולוגית של החלמה .

ביכולתו של הלייזר להחדיר אנרגיה גבוהה לתוך מקום פגוע , חסר חמצן , חסר אנרגיה , או חולה .

חדירות הלייזר נקבעת על ידי סוג הלייזר : הלייזר הכחול חודר 2-3 מ"מ פנימה , בעוד האדום חודר עד 10 מ"מ , ואור אינפרא- אדום חודר עד 100 מ"מ לתוך הריקמה בה הוא מטפל .

במחקרים נצפה כי שימוש בלייזר מעלה ניטרוס אוקסיד ברקמה (תרכובת חמצן חנקן ) . גז זה משמש כמשכך כאב ומסייע להאצת הריפוי (זהו גז הצחוק המוכר מטיפולי השיניים ) גז זה יוצר הרפייה של כלי הדם ויכולת זרימה מואצת לאיזור המטופל .

כשמשתמשים בלייזר בתוך תא חמצן הלייזר מסייע למשוך חמצן לריקמה הפגועה ובכך שני הטיפולים יחד מאיצים מאוד את תהליך הריפוי . שימוש זה מסייע להפחתת דלקת , ולטיפול בפצעים קשים להחלמה .

טיפול זה גם מסייע להחלמת שברים וחבלות ועוזר לספיגת סידן ברקמות. לאחר טיפולים בלייזר המטופל חש לרוב ירידה משמעותית בכאב ושיפור בתנועה .

הטיפול בלייזר משפר את זרימת הדם במח במידה ומשתמשים בקסדה , שימוש בקסדת לייזר מסייע לשיפעול תאי המח ומעודד ייצור מחודש של תאים עיצביים - בחולי אלצהיימר, מחלימים מאירועים מוחיים , דמנציות מסוגים שונים ועוד אנו צופים בשיפור הזיכרון , קשב וריכוז, מצב הרוח והקוגניציה באופן כללי .

הטיפול בלייזר מסייע לטיפול בקרעים של גידים ושרירים , גם בשלב האקוטי וגם בשלב הכרוני שלהם .

בנושאים של רפואת עור – לייזר מסייע להעלמת צלקות , שיפור במצבים של זיהום צלוליטי , קרבונקלים קשים , ומחלות עור מערכתיות .

WhatsApp Image 2022-05-13 at 12.01.11 PM (1).jpeg
WhatsApp Image 2022-05-13 at 12.01.11 PM.jpeg

למה דווקא אנחנו?

תאי הלחץ שלנו מיוצרים בארה"ב ע"י חברת OxyHealth החברה המובילה לייצור תאי לחץ העומדים בתקן FDA המחמיר ביותר.

התקשר עוד היום
וקבל תור בהקדם